زمان انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۳ -

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

شهدا درس‌آموختگان مکتب عاشورا هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: شهدا با درس از مکتب عاشورایی جان خود را برای دین اسلام و حفظ نظام اسلامی نثار کردند.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «سرای نور»،حجت‌الاسلام محمد مهدی شریف‌تبار در اجتماع عزاداران حسینی در شهرستان نور با اشاره به محافل و مجالس امام حسین (ع) اظهار کرد: همه انسان‌ها در معرض فریب شیطان هستند به جز کسانی که به اهل بیت تمسک می‌جویند و در هر دوره مردمش به آن دوره معرفی می‌شوند مانند مردم دوران امیرالمومنین، امام حسین (ع) و… که در این عصر ما مردمان عصر انتظار هستیم.

 


وی گفت: امام سجاد(ع) فرمودند مردم در دوران آخرین ذخیره الهی بهترین مردم هستند زیرا امامشان را ندیدند اما عاشق، مطیع و فرمانبر امامشان هستند و خود را برای سربازی آن آماده می‌کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه یکی از وظایف منتظران این است که در هر مجلس ذکر، یاد و نام امام زمان را به زبان آورند، افزود: مجالس و هیئت‌ها در زمان امام عصر تنها برای گریه نیست بلکه معبری برای رسیدن به حقیقت تمدن عصر ظهور است که در کنار آن انسان خالص‌تر می‌شود و عیار وجود انسان بالاتر می‌رود.

شریف‌تبار با بیان اینکه امروز در قلب آمریکا و اروپا نام اهل بیت برده می‌شود، خاطرنشان‌کرد: مکتبی که روزانه تمایل به این مکتب افزایش پیدا می‌کند مکتب سیدالشهدا و طنین فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در بیش از ۶۰ کشور جهان و برپایی نماز جماعت دانشجویان در آمریکا همان چیزی است که از مکتب عاشورا برخاسته است.

وی با اشاره به اینکه اگر عهدی بسته شد باید در مقام بیعت در عمل و رفتار نشان داده شود، تأکیدکرد: باید گره دل با امام زمان ایجاد شود و بر سر عهد و پیمان خود بمانیم مانند شهدا که با درس از مکتب عاشورایی جان خود را برای دین اسلام و حفظ نظام اسلامی نثار کردند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ تیر, ۱۴۰۳

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو